Muhoksen seurakunnan logo

Kilpailuaika oli 20.6. – 19.8.2018.

Kilpailutöiden arvioinnissa kiinnitettiin huomiota tekniseen ja visuaaliseen kokonaisuuteen, logon selkeyteen ja siihen, kuinka hyvin se sopii seurakunnan käyttöön.

Määräaikaan mennessä saapui 36 logoehdotusta. Kirkkoneuvosto valitsi Muhoksen seurakunnan voittajalogoksi ehdotuksen ”Kirkko jokirannassa", tekijänä Sami Mustonen.                                                                                    .

Toiseksi valittiin logoehdotus ”Kotikirkkoni”, tekijänä Riikka Säikkälä.

Kyseiset työt täyttivät myös kaikki logolle asetetut vaatimukset. Kilpailun sääntöjen mukaisesti seurakunnalla on oikeus tehdä logoon muutoksia.

Voittajalogon julkistamistilaisuus järjestettiin Koortilan toimintakeskuksessa 11.9.2018.

2019-10-04 15:30:00.0