Lähetystyö ja sinä

Muhoksen seurakunnalla on lähettejä, jotka ovat lähteneet kertomaan ilosanomaa muihin maihin. Sinä olet heidän lähettäjänään avainasemassa maailman evankelioinnissa.

Ilosanoman eteenpäin vieminen on uskottu jokaiselle kristitylle. Lähetystyön parista jokainen löytää omannäköisensä ja omankokoisensa tehtävän. Oletko sinä lähettäjä vai lähtijä?

On lukuisia eri tapoja, joilla voit osallistua seurakuntamme lähetystyöhön.

Sinä - lähettäjä

Lähettäjänä olet mukana maailmanlaajuisessa lähetystyössä. Lähetit eivät voi työskennellä ilman lähettäjien taustatukea eikä ilman lähettäjiä ole lähettejä. He ovat riippuvaisia niin taloudellisesta tuesta kuin esirukouksistammekin. Sinä olet heidän lähettäjänään avainasemassa maailman evankelioinnissa. Sinun työpanoksesi on siis tärkeä.

Sinä - lähtijä

Haluaisitko ehkä itse jonakin päivänä lähteä lähetystyöhön maan ääriin asti? Sinäkin voit olla siunauksena tuhansille, kun annat lahjasi Jumalan käsiin.