Liity kirkkoon

Kirkkoon liittyminen on aina liittymistä paikalliseen seurakuntaan. Oheisella lomakkeella antamasi henkilötiedot välittyvät kotikuntasi seurakuntaan parin arkipäivän sisällä. Seurakunta ottaa Sinuun tämän jälkeen yhteyttä. Jäsenyytesi on voimassa vasta kun seurakunta on asian vahvistanut.

Tervetuloa kirkon jäseneksi!

Kirkkoon liittymiseen liittyvissä kysymyksissä voit olla yhteydessä oman kotikunnan seurakunnan kirkkoherranvirastoon. Muhoksen seurakunnan yhteystietoihin tästä.

Kirkkoon voi liittyä myös tulostamalla ja täyttämällä tämän lomakkeen. Lomake tulee postittaa tai viedä oman kotikunnan seurakuntaan.

Liity kirkkoon

Tervetuloa liittymään kirkkoon sähköisesti!

Liity kirkkoon -verkkopalvelun kautta voit liittyä kirkkoon tietoturvallisesti.

Käyttämällä sähköistä tunnistautumista osa kirkkoon liittymiseen tarvittavista tiedoista saadaan suoraan väestötietojärjestelmästä. Sähköisen tunnistautumisen käyttäminen nopeuttaa kirkkoon liittymistä.

Tunnistautumista voi käyttää henkilö, joka on vähintään 18-vuotias ja jonka kotikunta on Suomessa.

Kirkon keskusteluapua