Koululaiset

Tahtoisin toivoa sinulle, jotakin oikein hyvää. Enkelin siipien havinaa ja iloa, onnea syvää. (san. Anna-Mari Kaskinen, laulu Petri Laaksonen)

Seurakunta tarjoaa varhaisnuorelle, eli koululaiselle turvallista tekemistä yhdessä toisten lasten kanssa.

Varhaisnuorisotyön tavoitteena on kasvattaa lapsia ja nuoria diakoniseen vastuuseen, jumalanpalveluselämään sekä lähetystoimintaan. Varhaisnuorisotyön tavoitteena on järjestää monipuolista matalan kynnyksen toimintaa ja aktivoida varhaisnuoria sekä vapaaehtoisia nuoria mukaan seurakunnan toimintaan ja seurakuntayhteyteen.

Tavoitteena on vastata kristillisestä näkökulmasta käsin ajan tuomiin haasteisiin.
Varhaisnuorisotyön tarkoitus on antaa varhaisnuorelle mahdollisuus henkilökohtaiseen uskonelämän kasvuun sekä seurakuntayhteyteen yhdessä muiden omanikäistensä kanssa.

Koulutamme kerhonohjaajia toimimaan vapaaehtoisena seurakunnassamme. Järjestämme leirejä, kerhotoimintaa, retkiä, tapahtumia ja kirkkohetkiä.

Teemme yhteistyötä koulujen, kunnan nuorisotoimen, paikallisten järjestöjen ja rovastikunnan seurakuntien kanssa.

Ilo olla yhdessä!