Kaverit

Ilmoittautuminen 2024 rippikouluun tästä.

Nuoret

Yhteistä matkaa saamme tehdä tutkien, kuunnellen välillä pysähtyen haistamaan ja maistamaan elämää. Uskoa. Pieniä lumienkeleitä jää jälkeemme hankeen hymyilemään tähtien tuikkeelle. Etsimistä, kipua, löytämistä toinen toistamme kantaen, ilonpisaroita matkalla kohti kotia.
Nuorisotyössä kohdataan nuoret rippikoulun jälkeen kerhonohjaajina, isoskoulutuksessa ja tietenkin isosina leireillä. Koulupastoripäivystyksen avulla tapaamme nuoria arkipäivässä heidän omalla työpaikallaan koulussa.

Seurakunta tarjoaa nuorille monipuolista matalan kynnyksen toimintaa.

Tule mukaan isostoimintaan, kerhonohjaajaksi tai me-vaikuttajiin.

Me vaikutetaan - Nuorten vaikuttajien ryhmä

Muhoksen nuoret vaikuttajat on ryhmä, jonka tarkoituksena on tehdä maailmasta parempi paikka yksi askel kerrallaan. Ryhmän toimintaa organisoivat yhteistyössä Muhoksen seurakunta, Muhoksen 4H -yhdistys sekä Muhoksen kunnan nuorisopalvelut. Ryhmän tarkoituksena on ideoida ja vaikuttaa edellä mainittujen toimijoiden jokapäiväiseen toimintaan ja tuoda esiin nuorten omia ideoita. Ryhmän jäsenet ovat 13-20 vuotiaita ja ryhmään pääsee mukaan jos vain haluaa - aktiiviset nuoret ovat tervetulleita ryhmään. Tule mukaan!

Ryhmän ohjaajina toimivat

Tuula Väänänen ja Heidi Mertaniemi seurakunta